1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad Sisustuspluss OÜ veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Sisustuspluss OÜ (edaspidi Sisustuspluss) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Sisustuspluss veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Sisustuspluss jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Sisustuspluss veebilehel.
 

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2. Sisustuspluss OÜ-l on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui Klient esitas ja tasus tellimuse, siis kohustub Sisustuspluss tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
2.3. Sisustuspluss OÜ-l on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.
 

3. Makseviisid

3.1. E-poes on võimalik tasuda otse kõikide Eesti pankade kaudu peale tellimuse kinnitamist.
3.2. Maksed tehakse eurodes (€).
3.3. Sisustuspluss OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Sisustuspluss OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ.
 

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Sisustuspluss OÜ arveldukontole.
 

5. Tooted ja ostu sooritamine

5.1. Kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
5.2. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 14 päeva jooksul.
5.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamate sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
5.4. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
5.5. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Swedbank

  • SEB

  • Luminor

  • LHV

  • Coop Pank

  • Pocopay

  • Citadele

Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
5.6. Klient kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Sisustuspluss ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
5.7. Müük toimub siis, kui Klient on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki.
 

6. Kohaletoimetamine

6.1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Sisustuspluss tellimuse.
6.2. Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.
6.3. Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
6.4. Sisustuspluss ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Sisustuspluss ei saanud mõjutada või ette näha.
6.5. Juhul, kui Ostja ei vasta telefonile ja/või ei taga toodete vastuvõtmist Müüja esmakordsel jõudmisel Ostja asukohta või Müüjal ei ole võimalik Ostjale muul Ostjast tingitud põhjusel ostetud tooteid kokkulepitud ajal üle anda, on Müüjal õigus jätta tooted Ostjale kätte toimetamata. Sellisel juhul on Ostjal kohustus tasuda Müüjale tellimuse transporditasu summas 6.00€, ka sellisel juhul, kui tellimuse hetkel kehtis tasuta transpordi pakkumine.  

7. Tagastamisõigus

7.1. Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
7.2. Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema rikkumata ja suletud pakendis.
7.3. Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.
7.4. Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Sisustuspluss kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
7.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressile info@sisustuspluss.eu 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
7.6. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
 

8. Pretensioonide esitamise kord

8.1. Sisustuspluss ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Sisustuspluss kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Sisustuspluss Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@sisustuspluss.eu pretensioon kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
8.4. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud 1 päeva jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
8.5. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest